Ar technology

خوش آمدید

Ar technology

خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جوابیه تیم اپلیکیشن مسیریاب فارسی دال در رابطه با حواشی اخیر و ارتباط داده شدن آن با دلیل فیلتر شدن اپلیکیشن Waze


 تیم دال با افتخار اعلام می‌کند که تاکنون حتی یک ریال از سفره انقلاب و از جیب بیت المال استفاده نکرده است. ما مفتخریم که نه آقازاده هستیم و نه عنصر حاکمیت، نه رانت داریم و نه  ژن خوب. دال تشکیل شده است از برخی دانش‌جویان و دانش‌آموختگان دانشگاه شریف با سلایق سیاسی گوناگون که تصمیم به حضور و فعالیت در کشور گرفته‌اند.


دال با حمایت مجموعه‌ای دانش‌بنیان با تجربه‌ی حدود ۸ سال درحوزه‌های مرتبط با نقشه، مسیریابی و داده‌های مکان‌محور، از اوایل زمستان سال گذشته -زمانی که هنوز ویز در ایران فیلتر نشده بود- آغاز به کار کرد. از ابتدای مهرماه امسال مسیریاب دال در اختیار عموم رانندگان و مردم عزیز قرار گرفت. این‌که چرا دستورقضایی مبنی بر حذف ویز صادر شد را باید از مقامات قضایی پرسید و دال از آن مطلع نیست. لازم به ذکر است که هیچ مذاکره و پیوندی بین تیم دال و مسئولین دولتی و حاکمیتی از ابتدا تا به حال در این پیرامون وجود نداشته است.


قطعاً دال راه بسیار زیادی تا تکامل دارد. عذرخواهی ما را برای کلیه کمبودها و نقص‌ها پذیرا باشید. تیم دال خود را به پیشرفت و بهبود کیفیت متعهد می‌داند و این نوید را به همه‌ی کاربران می‌دهد که برترین انگیزه‌ها را به کار خواهد بست تا محصولی در خور شأن ‌هم‌وطنان‌مان داشته باشد.



موافقین ۱ مخالفین ۰ 96/09/06
armin raddady

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی